Kaip padėti vaikui susidraugauti su knyga?

  • 1.
    Prezentacija
    0:03:19
  • 2.
    Kaip padėti vaikui susidraugauti su knyga?
    0:02:35
  • 3.
    Skaitymo nauda
    0:09:57
  • 4.
    Skaitymo statistika
    0:05:50
  • 5.
    Kodėl vaikai nenori skaityti?
    0:08:33
  • 6.
    Kaip paskatinti vaikus skaityti?
    0:00:48
  • 7.
    4.1 Bendradarbiavimas su tėvais
    0:11:02
  • 8.
    4.2 Sudominimas knyga
    0:10:23
  • 9.
    4.3 Užduotys, skatinančios skaityti
    0:17:53
  • 10.
    4.4 Netradiciniai skatinimo skaityti būdai
    0:08:06
  • 11.
    Vaikų perskaitytų knygų pristatymo metodų įvairovė
    0:14:46
  • 12.
    Rekomenduojamų knygų sąrašas
    0:14:46
  • 13.
    Mokymo santrauka
    0:07:24
  • 14.
    Kaip padėti vaikui susidraugauti su knyga?


Lietuvoje atlikti tyrimai rodo, kad 52 proc. suaugusiųjų per savaitę visiškai neskiria laiko skaitymui. Tarp visiškai neskaitančių respondentų net 35 proc. vaikai. Per dieną vaikai skaitymui skiria vidutiniškai 22 min., o tuo tarpu prie televizoriaus vaikai praleidžia net 40 min. Tokia statistika rodo, kad reikėtų susirūpinti ir pradėti labiau skatinti vaikus skaityti bei formuoti kasdienio skaitymo įgūdžius.

Programos tikslas

Suteikti praktinių žinių pedagogams bei kitiems už mokymosi sėkmę atsakingiems asmenims žinių apie skaitymo naudą. Taip pat padėti suprasti, kodėl šiuolaikiniai mokiniai nenori skaityti bei kaip juos sudominti pačiu skaitymo procesu.
 

Programos uždaviniai

  • Išsiaiškinti priežastis, kodėl vaikai nenori skaityti;
  • Atrasti būdus vaikų sudominimui knyga ir skaitymu;
  • Aptarti įvairiausius knygų interpretavimo, susipažinimo su knygomis metodus.
     

Temos

  • Skaitymo nauda vaikams ir ateities pasiekimams
  • Statistika, susijusi su skaitymu
  • Skaitymo situacijos apžvalga Lietuvoje
  • Priežastys, kodėl vaikai nenori skaityti
  • Įtaka, kurią gali padaryti skaitymo pedagogas, bibliotekininkas, skatindamas vaikus skaityti
  • Būdai, skatinantys vaikus daugiau skaityti
  • Knygų interpretavimo, knygų pristatymo metodų įvairovė

 

Dalyvių tikslinės grupės

Pagrindinio ugdymo, skaitymo pedagogai, užsienio kalbų mokytojai, įvairių dalykų mokytojai; institucijų, vykdančių priešmokyklinio ir ikimokyklinio ugdymo programas, vadovai, pedagoginiai darbuotojai; mokyklų vadovai, jų pavaduotojai ugdymui, ugdymą organizuojančių skyrių vedėjai bei bibliotekininkai.

 

Programą prilygino akredituotai

Lietuvos edukologijos universitetas Profesinių kompetencijų tobulinimo institutas.

Akredituoti pažymėjimai siunčiami paštu, pagal Jūsų nurodytą adresą, vieną kartą per mėnėsį.

Programą sudaro 6 ak. val.

 

1 val 52 min + klausimai lektoriui
(Nėra balsų)

KOMENTARAI
0
PERŽIŪROS
1

Irma Suraučiūtė Čekauskienė

irma surauciute cekauskiene

LEKTORĖ

Psichologė, lektorė, koučingo ir personalo valdymo specialistė, 2003 metais Vilniaus Universitete įgijo psichologijos magistro laipsnį

Mokymai
3

Galimybių Arsenalas, UAB

galimybiu arsenalas, uab
Mūsų veikla: organizacijų konsultavimas, tyrimai, įvertinimo centrai, atrankos, psichologiniai-vadybiniai mokymai, paskaitos: asmenybės tobulinimo, tėveliams, mokytojams, auklėtojams, paaugliams.