Lietuvoje atlikti tyrimai rodo, kad 52 proc. suaugusiųjų per savaitę visiškai neskiria laiko skaitymui. Tarp visiškai neskaitančių respondentų net 35 proc. vaikai. Per dieną vaikai skaitymui skiria vidutiniškai 22 min., o tuo tarpu prie televizoriaus vaikai praleidžia net 40 min. Tokia statistika rodo, kad reikėtų susirūpinti ir pradėti labiau skatinti vaikus skaityti bei formuoti kasdienio skaitymo įgūdžius.
Programos tikslas
Suteikti praktinių žinių pedagogams bei kitiems už mokymosi sėkmę atsakingiems asmenims žinių apie skaitymo naudą. Taip pat padėti suprasti, kodėl šiuolaikiniai mokiniai nenori skaityti bei kaip juos sudominti pačiu skaitymo procesu.
Programos uždaviniai
Temos
Dalyvių tikslinės grupės
Pagrindinio ugdymo, skaitymo pedagogai, užsienio kalbų mokytojai, įvairių dalykų mokytojai; institucijų, vykdančių priešmokyklinio ir ikimokyklinio ugdymo programas, vadovai, pedagoginiai darbuotojai; mokyklų vadovai, jų pavaduotojai ugdymui, ugdymą organizuojančių skyrių vedėjai bei bibliotekininkai.
Programą prilygino akredituotai
Lietuvos edukologijos universitetas Profesinių kompetencijų tobulinimo institutas.
Akredituoti pažymėjimai siunčiami paštu, pagal Jūsų nurodytą adresą, vieną kartą per mėnėsį.
Programą sudaro 6 ak. val.